+ نوشته شده در یکشنبه نوزدهم آذر ۱۳۹۱ ساعت 14:22 توسط مسئول روابط عمومی انجمن
|
سلام هدف ماازايجاد اين وبلاگ معرفي شاعران شهرستان آذرشهر و رونق بخشیدن به فعالیت انجمن ادبی آنست .شعرهایی که میخوانید اغلب در در جلسات نقد و بررسی می شود یعنی عمده هدف ما این است که این اشعار توسط شما خوانندگان عزیز هم نظر داده شوند. نقدشما رابا احترام می خوانیم تا ناگفته هایمان را دوباره در جلساتمان مرور کنیم البته به نام خود شما. نظر بدهید اگر دوست دارید نظرتان در جمع دوستانه ی مامطرح شود.